top of page
חיפוש

ברגע שתבין את הבעיה - אני כבר אדע לפתור אותה

שמי לירן קוריאט ואני מטפלת

בנובמבר 1990, צפון הארץ, רכבתי על אופניי וברגע אחד חיי השתנו. רכב התנגש בי חזיתית ומעוצמת ההדף עפתי אחורה וקדימה ואיבדתי את ההכרה למספר ימים. ברגע זה הפסקתי לעשות קיפר וזאת למרות ששמגיל צעיר מאד שחיתי והייתי בנבחרות שחייה בארץ ובחו"ל . ברגע הזה משהו השתנה והשחייה נותרה בגדר תחביב ספורט.

שנים רבות לא יכולתי לשכב על הבטן, לצורך עיסוי למשל. סבלתי מכאבי ראש. ותהליך ההחלמה לקח לא מעט זמן.

20 שנה אחרי פנה אלי חבר והוא הצליח לשכנע אותי לחזור לשחות ולהתאמן בנבחרת, וכך היה.

הרגשתי שאני רוצה לחזור לזה וביקשתי עזרה מהמאמן לדייק איתי את הקיפר. אמרתי לו: "ברגע שתבין את הבעיה - אני כבר אדע לפתור אותה" והוא משיב: " זה נראה כמו פחד/טראומה".


באותו הרגע הכל התחבר לי שנים רבות פחדתי לשכב על הבטן בגלל טראומה. ואז קיבלתי החלטה אמיצה - לטפל בעצמי ותוך אימון 1 בלבד הקיפר כבר היה מושלם. היום אנשים מגיעים אליי, בין היתר, רק ללמוד קיפר.

כל התהליך הזה חידד לי את ההבנה שהיכולות שלי לרפא פחדים וטראומות בשילוב המים ובשילוב המקצועיות שלי כמורה לשחיה שנים רבות חייבים להפוך לטיפול ממוקד בטראומות. שאני חייבת להעביר את המטופל תהליך מקוצר להיווצרות חוויה מתקנת מפחד אימים מרגע האמת של הטראומה (טביעה, אלימות, תאונה וכו') ולטפל בזיכרון ההלם התוך-תאי ובאיזון רמות החמצן בנימי המוח (שדועך בזמן חרדה).

אז אם טבעת בעבר, או אם את/ה רוצים להשתחרר מתסמיני טראומת עבר כלשהיא - כל מה שנותר לך לעשות זה להתקשר ואשמח לעזור לכם.


שלכם, לירן

מטפלת /מאמנת בטראומות

058-4226683

תדרים:

בשלבי חיים שונים האדם מצוי בתדרים שונים כמו תדר של


הכוונה אתרית, ניקוי ואיזון

כוחות אתריים: כשאדם חווה טראומה הוא בדרך כלל על מנת להתמודד ולהגן על עצמו הוא מנתק בין הגוף לרגש או להפך, מוצף רגשית עד למצבי חרדה. כך נוצרת פוסט טראומה הנשמרת בזכרון הגוף והרגש שמשפיעה על תפקודי הגוף ויוצרת בעיות שונות כגון: בעיות פוריות, עצירות, כאבים בלתי מוסברים וכד.

הכוונה אתרית היא דרך בה אני כמטפל/ת מסייעת למטופל להתכוונן לנתיב הנדרש לו בזמן נתון, היעיל ביותר עבורו בזמן הקצר והמדויק ביותר, שחוסך עבור המטופל ניסוי וטעיה מיותרים ומוביל אותו ישירות לנתיב שיסייע לו להתמודד עם קושי, לממש רצון או שאיפה אישית. ולחבר מחדש בין הגוף האתרי לגוף הפיזי, המנטלי והרגשי.

ניקוי ואיזון משמעותו שאני כמטפלת מנקה את החלקים המיותרים בתהליך השינוי ומייצרת איזון מחדש בין העיקר לתפל ומאפשרת התמקדות בעיקר.

חיבור: פוסט טראומה הוא נתק במגדלה בין המקום שמעניק אהבה או שמקבל אהבה, או גם וגם. טראומות חוזרות ונשנות (cptsd = פוסט טרואמה מתמשך) מייצרות לחץ מצטבר שהוא מקור לתחלואה. אנשים שחוו טראומה מתקשים ומפחדים לקבל אהבה ולכן מתקשים במציאות זוגיות חדשה. תפקיד המגדלה הוא הבעת רגשות, תפקידי כמטפלת הוא חיבור אתרי במגדלה למיסוס פוסט טרואמה.


תזונה בתדרים משמעה שהמזון שאנו אוכלים בזמן שאנו נמצאים ברמת תדר מסוימת צובר את האנרגיה של התדר בו אנו מצויים. למשל אם אנחנו בתדר של עצב, המזון יישא אנרגיה של עצב. הרמה המאתגרת ביותר תהיה לאכול קורסאון ולקבל ערך תזונתי של מלפפון ( חלום של כולנו).


כמטפלת אני מנחה את המטופל לדמיין מחשבה או רגש מסוים על מנת שיוכלו להזרים אנרגיה מסוימת למצב/ אדם כדי לייצר תיקון במערכת היחסים או ברגש שלהם כלפי המצב.


כמטפלת אני פותחת חסימות בצ'אקרות דרכן זורמת האנרגיה מהגופים האנרגטיים ואליהם.


השתקפות זו היא הדדית, וחסימה אנרגטית המתרחשת בגוף האתרי מתבטאת במצוקה פיזית או רגשית בגוף הגשמי. תיאור זה מאפשר להסביר למשל את תחושת כאבי פנטום המוכרת לאנשים שעברו כריתת איבר גוף. שדה האנרגיה האתרי של האבר הכרות עדיין קיים בשכבה האנרגטית וחוסר התיאום במעברים אנרגטיים בין השדה האתרי לגוף הפיזי יוצר את תחושת הכאב המדומה.









70 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Post: Blog2_Post
bottom of page