top of page
חיפוש

טיפול אנרגטי למחלימים ומתחסני קורונה

החיסון כשביל גישה לחיים בהרמוניה עם המציאות הנוכחית.

אנשים רבים מגיעים אלי לטיפול לאחרונה ומדווחים על חולשה/כאבי שרירים/סחרחורות/הקאות/שלשולים ותחושה כללית "שהם לא חזרו לעצמם" לאחר הבראה מוירוס הקורונה

אני מגלה עניין רב בוירוס המסתורי, שנמצא ביננו כבר למעלה משנה ואשמח לשתף אתכם בכמה מהתובנות שלי, הישר מהקליניקה.

כאשר הגוף שלנו קולט את וירוס הקורונה בין אם כמחלה או כחיסון- כמו כן כל וירוס או תרופה, הוא נקלט למעשה בשלושה מימדים : פיזי, נפשי ונשמתי.

הרפואה המערבית יודעת לתת מענה מצוין, מקיף ומרפא למימד הפיזי, אך חשוב להבין כי המימד הזה אינו עומד לבדו, והוא תלוי במימד הנפשי והרוחני עבור ריפוי מלא והוליסטי.

כל טיפול שאנחנו זקוקים לו רצוי שיעשה באופן מלא בכל המימדים.

כאשר אנחנו פותרים בעיה רק במימד אחד, אנחנו עלולים להמשיך להרגיש תסמינים,לחוות את עצמנו אחרת ובעיקר להרגיש שמשהו אינו כשורה.

לפי הרפואה והקונבנציונאלית יתכן שבמימד הפיזי לכאורה הכל בסדר, אבל משהו בפנים לא מרגיש שלם, וזה לא סתם!

יש עוד שני מימדים שלא קיבלו מענה.

כניסה של וירוס לגוף, היא כניסה של עצם זר לגוף שלנו שמשפיע על הבריאות שלנו, בהתאם על הרגשות שלנו ואפילו על המסע שלנו כאן.

וירוס הקורונה, אלים ומסתורי ומשאיר בגף את התדר שלו )גם אחרי ההחלמה( וזה בא לידי ביטוי אצל כל אחד מאיתנו באופן אחר.

חלקנו סובלים לאחריו ממצבי הרוח, חלקנו גוררים תחושות גוף משונות, יש כאלה שמדווחים על כאבים בגוף , הכל, תוצר של הימצאות חלקיקים של הוירוס במימדים הנוספים – הנפשי והנשמתי.

בין אם אתם מתנגדי חיסון או מקבלי חיסון, כמו בכל דבר בחיים אין דבר שהוא כולו טוב כשם שאין דבר שהוא כולו רע. מי שלא עושה חיסון ונדבק במחלה ספונטנית, גם הוא למעשה מקבל לגופו את הוירוס לרבות ההשלכות של העניין ונדמה שאין אפשרות אמיתית להתחמק מהעניין.

בתור אחת שבחרה להתחסן, אני יכולה להעיד כי החיסון עצמו מכיל בו, אלמנט חיובי ואלמנט שלילי לגופנו, המשפיעים על גופנו, כאמור בשלושת רמות פיסי, רוחני ונשמתי.

אך, יש מקום ואפילו רצוי בניקוי האלמנט השלילי של הוירוס מגופנו ומתופעות הלוואי בשלושת המימדים, על מנת שנוכל להנות ממטרת החיסון.

מאז תחילתה של הקורונה , טיפלתי באנשים רבים, אנשים שלא החלימו כמו שצריך מתופעות הלוואי של הוירוס בין אם בעקבות חיסון ובין אם חלו במחלה.

לאחר התנסות מעשית פיתחתי, שיטה אנרגטית ייחודית לניקוי, הוירוס מהמימד הנפשי ורוחני במקביל לניקוי הפיסי שמתרחש,על מנת לאפשר לכלל המערכת לחזור לאיזון באופן הוליסטי..

העדויות של מטופלים שהתנקו לחלוטין מהשלכות החיסון,

מדהימות, ומבחינתי זוהי ממש שליחות עבורי בתקופה קריטית זו.

ברוח התקופה ומתוך הרגשת שליחות, אני מעניקה את האפשרות לניקוי מתופעות ושרידים שליליים של נגיף הקורונה, במבצע אפשרי לכל כיס, ובסך של 399 ש"ח !!!, זאת למי שמעוניין לטפל בעצמו ולנקות את תופעות הלוואי של החיסון,

מוזמנים ליצור קשר לתיאום אבחון והתאמת טיפול 058-4226683

לניקוי תופעות לוואי הנלוות ל- 3 החיסונים/תופעות הלוואי לאחר המחלה. **ושימו לב : במידה והטיפול לא פתר את הבעיה, תקבלו את כספכם בחזרה!

לקוחות מספרים:

"הבן שלי היה חיובי לקורונה, לאחר 10 ימים שוחרר מבידוד אבל נמשכו אצלו כאבי בטן וראש ואנחנו ששהינו איתו בבידוד גם סבלנו מכאבי ראש. בשיחה עם לירן המדהימה הסברתי לה מה הוא מרגיש והיא התחילה בטיפול אחרי כמה שעות הילד היה אחר בלי כאבים יותר שמח פשוט קסם. וזה לא פעם הראשונה שאני מבקשת מלירן עזרה ומייד מקבלת תוצאה. תודה שהחזרת לי את הילד יותר שמח יותר!"

"אבא שלי חולה בקורונה והיה מחובר לחמצן ועירוי, הוא היה עם סטורציה גבולית 93 וקושי לנשום. אחרי טיפול של לירן הוא התחיל להתקלח לבד, לחייך והפסיקו לו את הטיפול בחמצן. עכשיו הסטורציה מעל 24 בלי חמצן, אני בהלם!"

"עשינו חיסון שני אתמול, לא הצלחתי לקום מהמיטה. כאבי ברכיים מטורפים. סחרחורת. רצון להקיא ובחילות. בקושי הצלחתי לנהוג, חזרתי הביתה ופשוט עצמתי עיניים. לירן עשתה לי טיפול אנרגטי של שינוי תדרים וקמתי כאילו כלום! זה היה מטורף."

כפי שאתם מתרשמים, התוצאות מדהימות, אל תקחו סיכון אל תהססו, מזמינה אתכם לנקות את הגוף משאריות שליליות מיותרות שאינן משרתות אתכם.


15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Post: Blog2_Post
bottom of page